Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 25, 2012
Image Size
3.7 MB
Resolution
2171×2970
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,228
Favourites
127 (who?)
Comments
17
Downloads
12
×
Prince Alette--KawaiiParadise Entry by ManouAzumi Prince Alette--KawaiiParadise Entry by ManouAzumi
This is my entry for the mascot contest over at KawaiiParadise

[link]

He's a boy I originally I was going to a princess named Bonnie but I thought,no I always make mascots girls so this one shall be a boy! lol

anyway description

Prince Alette is the young ruler of Kawaii Paradise.
He's very kind and gentle,he gets flustered easy and is pretty helpless. He is often seen pulling up his socks ( which are always falling down) or fussing with his oversized sleeves.

He is a bit airheaded and a crybaby but he means well

Prince Alette likes to read,sleep,eat desserts,throw teaparties and anything cute ^-^

haha so that's it lol I thought a lot about his personality while I was coloring him lol his over sized shoes.....so cute...
Add a Comment:
 
:iconrosiesenpai:
RosieSenpai Featured By Owner May 20, 2012  Student Traditional Artist
aww how cute.
Reply
:iconarukiah:
Arukiah Featured By Owner May 13, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Cute! It reminds of Tadase from Shugo Chara
Reply
:iconkasagishikou:
KasagiShikou Featured By Owner May 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
cuuuute~
Reply
:iconyoruichi14:
Yoruichi14 Featured By Owner May 4, 2012
XD super cute!!
Reply
:iconmintstrawberryheart:
MintStrawberryHeart Featured By Owner May 4, 2012
so cute faves
Reply
:iconstarrynightsky-92:
StarryNightSky-92 Featured By Owner May 1, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Cute! Kinda reminds me of "Le Petit Prince" XD
Reply
:iconhambagaz:
HAMBAGAz Featured By Owner Apr 30, 2012
oh godshSAHAHAHAHHA i just
HAHAHAHAHDFSKDJ
Reply
:iconlollypopp:
Lollypopp Featured By Owner Apr 28, 2012  Hobbyist General Artist
AWWW *A* I love him >w< and the design is adorable >3<
Reply
:iconnyaly:
Nyaly Featured By Owner Apr 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
awwww~ He kinda reminds me of one of my characters but hes way cuter X3!
Reply
:iconstrawberrykonekechan:
StrawberryKonekechan Featured By Owner Apr 27, 2012  Hobbyist Artist
So Cute :kitty:
Reply
:iconfrills-of-justice:
Frills-Of-Justice Featured By Owner Apr 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
what program do you use? Great picture by the way~
Reply
:iconminkipp:
minkipp Featured By Owner Apr 26, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Your drawings are always so cute. HIS HAIR :O Lol i like it. Fantastic Mizu!
Reply
:iconbleachedkitten:
BleachedKitten Featured By Owner Apr 26, 2012  Student Digital Artist
You and your cute drawings D':
SO... much CUTE... -explodes-
Reply
:iconmanouazumi:
ManouAzumi Featured By Owner Apr 26, 2012  Student Digital Artist
LOL he's too cute it makes me kinda wanna punch him in the face LOL XD
Reply
:iconbleachedkitten:
BleachedKitten Featured By Owner Apr 26, 2012  Student Digital Artist
I could see that feeling XDD
Reply
:iconr3darkang3l:
R3dArkang3l Featured By Owner Apr 26, 2012  Hobbyist Artist
She is sooooooooooooooooooooooo adorable!!! XD :love:
Reply
:iconhiyokinomono:
HiyoKinomono Featured By Owner Apr 25, 2012  Student Digital Artist
awww thats so cute ;w; well done ^_^
Reply
Add a Comment: